Kanskje du vil møte meg?

Noen har allerede vinterferie nå, men på skolen vår får vi fredag. Skal bli godt å få litt fri nå, er glad i skolen og kunne være med vennene  mine hver dag, men noen ganger må man bare ha litt fri og kunne slappe av. Mange har sikkert planer som at de skal gå på ski i fjellet osv. Jeg har ikke så mange planer ennå, men jeg skal være med en venninne på Lillehammer som kanskje skal ta en tatovering. Har så lyst til å ta en tatovering jeg også! Men er litt for blakk til det. Jeg skal vertfall være med å se! Må finne ut hva det koster, fordi jeg skal ta en gang i fremtiden! Tatoveringer er jo så fint!

Blir vel litt shopping også når vi er der, så blir vel bare mer blakk, men det får gå. Er ikke ofte jeg og venner er ute på byen, hehe!  Dette er første gangen jeg skal til en litt større plass en her i Lom eller Otta så det er bare å komme å møte meg om dere vil! Hadde vært så koselig! Skal vise dere en jakke senere som jeg måtte bare kjøpe meg på Zavanna der jeg hadde praksis. Den var så fin!  Den butikken var mest for eldre damer, men den jakka passer fint med oss som er yngre også! Gleder meg til å vise dere den.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg