Julestemning og en liten lære penge

Tenk at det allerede er 8 Desember og andre advent! Det er igjen 2 uker på skolen til det er juleferie, helt sjukt å tenke på! Dessverre skal jeg hjem den 19 isteden for den 20. Jeg skal til legen med en arm som har gjort vondt siden sommern, begynner å bli lei av det nå. Kan vel ikke være normalt at det skal gjøre vondt i flere måneder?

Uansett, vi har pyntet litt til jul på hybelen fordi jeg orker ikke tanken på å komme hjem etter skolen til en kjedelig hybel uten julepynt. Skulle ønske vi hadde plass til mye mer, men sånn er det. Jeg er ikke helt ferdig siden vi skal prøve å finne noen løsninger inne her på hybelen siden det er veldig trangt. Men man kan ikke forvente en stor leilighet når det kalles hybel, hehe.

Skal si en liten ting som var litt skuffene men også min egen skyld. Den kalenderen dere ser på bildet kjøpte jeg på søstrene grene. Mitt første tanke var jo at det var noe inni den fra før. 1. Desember kom og jeg åpnet luke nr 1 og det var ingenting i den. Så jeg bestemme meg for å åpne hele greie og alle lukene var tomme. Jeg ble så utrolig skuffet. Kom på igjen at den var i en DIY avdelig, men jeg har aldri sett en sånn kalender man kan lage selv. Så det var min lære penge! Den er uansett fin til pynt, og den gir meg julestemning så den får stå der så lenge, hehe!

Snakk om julestemning så har skolen pyntet et STORT juletre på skolen, så det første vi ser når vi kommer inn der det. Altså, hvor koselig er ikke det?

Det er tilogmed gaver under treet! Tror ikke det så mye i dem, men likevel frister det å åpne de. Jeg er litt for glad i gaver, men jeg synes igjen at når man gir en gave til en person så viser at man er glad i noen også og det er derfor jeg liker gaver så godt! Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem neste helg, og helga etter der. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg