Juleshopping <3

I dag skulle mamma komme til Lillehammer, og pappa ble også med. Ble litt juleshopping, fint å være tidlig ute!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Vi gikk først litt rundt bare for å se og gi hverandre tips. Kjente fort at vi var sultene og satte oss å spise i andre etasje på Strandtorget og der har de så god mat! Hadde lasagne i dag, men har hatt kyllingsalat og pasta carbonara og har aldri slått feil.

Fikk kjøpe de fleste gavene jeg skulle ha, mangler bare to! Hjalp også pappa med å kjøpe litt gaver. Synes det er så greit å bli fort ferdig med julegaver og slipper å stresse med det. Er kanskje også like greit å bli fort ferdig så vi slipper store folkemengder, nå som det er corona.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Når jeg var hjemme sist, bestilte jeg dyrebeskyttelsen sin kalender. Det går til en god sak så tenkte “why not?”. Det er også bare gøy! I år har jeg bestemt meg for å ikke ha en sminkeklaneder da jeg så vidt bruker produktene som er i og det blir bare liggende i skuffen, så tok med meg en oreo kalender. Vet ikke om jeg skal kjøpe noen flere eller ikke, men vi får se.

Har dere kjøpt inn til jul allerede?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg