Jeg har vært borte en stund, så her er hvorfor

Hei på dere! Jeg har savnet dere utrolig mye, den tiden jeg har vært borte. Men jeg blir selvfølgelig ikke bare bort for null grunn..

Jeg hadde utrolig vansker å vite hva jeg skulle skrive til dere, for livet mitt er veldig enkelt: skole, trening og hjem. Det er ikke så veldig mye å dele fra skolen hehe, og trening er jeg ingen ekspert og tørr derfor ikke å skrive så mye rundt. Og her hjemme er det som oftes at man blir sittene eller rydder.

Jeg gikk også inn i en periode jeg ikke hadde det så veldig bra, men det begynner å hjelpe litt mer på nå. Når jeg kommer i sånne perioder så vet jeg sjelden hvorfor. Men jeg har jo tenkt mye, som vanlig hehe. Kanskje jeg må slutte å tenke så mye? haha. Jeg er jo 18 nå, og jeg har aldri hatt noe jeg kan kalle et “ungdomsliv” for jeg er veldig rolig. Det er ikke alltid gøy å se folk har det gøy, å vite at jeg aldri kommer til å klare en en gang å være med på noe sånt, for jeg og alkohol er ikke gode venner (asså jeg drikker ikke, fordi jeg ikke vil). Og kan ærlig si at jeg blir rett og slett sint, når folk ikke gidder en gang å bli kjent med meg med en gang de får vite at jeg ikke drikker… er det virkelig så stor sak? Og når jeg var hjemme i Lom i påska, hadde jeg ingen mulighet til å få besøk eller noe for jeg kjenner ingen utenom familie som er veldig liten…

Jeg er også veldig skolelei, og må tvinge meg selv opp hver morgen. Nå er vi også tilbake med å bare ha skole og ikke praksis, noe jeg vet kommer til å bli vanskelig for meg. Men igjen, så er det bare noen få uker igjen til sommeren! Så jeg må bare tenke det positive: snart sommer, været blir bedre osv. Det er vel bare igjen 10 uker?

 

Selvtillit her også vært veldig lav.. hvorfor? Skulle jeg likt å vist. Men tenker at nå er jeg tilbake på treningen, så da vil det bli bedre. Er også tilbake her på Lillehammer, etter å vært hjemme i påska som vil også si at jeg har vennene mine rundt meg igjen! Hah, jeg og Ayla har vært sammen litt hver dag etter skolen, og i morgen skal vi ha en fin kveld sammen! Gleder meg masse <3

Men jeg tenker at jeg skal blogge når jeg vet hva jeg skal skrive om, og når jeg har nyheter til dere! Love u all <3 Også husk: det er lov å ha dårlige perioder, og da er det viktig å ikke glemme deg selv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg