Jeg har det egentlig bra

Jeg er i en periode der jeg egentlig har det veldig bra, bare med et få dårlige dager. Det er jo bra! Synes jeg.

Jeg kan seriøst være så sur at folk blir gal av det, men for ingen grunn var jeg overlykkelig mandag og jeg er så takknemlig for det! Hadde hatt en fin helg med Simen, så kanskje det var derfor?

Denne uken har jeg også begynt praksis, noe jeg ikke har vært i siden 2019… sjukt! Skulle egentlig i fjor også, men pga corona ble det ikke noe av menmen. Jeg er nå på Vita i gågata her i Lillehammer og jeg trives så utrolig godt! De tok med imot med åpne armer og gidde meg opplæring med en gang. Trives virkelig godt der! Trives med oppgaver og ansatte. Asså, for at skal trives et sted er de ansatte en stor del av det. Så gleder meg til en ny dag i morgen, og lurer på hvordan den dagen blir. Simen kommer også igjen i morgen og det gleder jeg meg enda mer til! Kanskje ikke så rart?

Jeg har vært alene i leiligheten siden søndagskveld og kan si at jeg har vært litt småredd.. Blir småredd av hver lyd osv, men igjen er jeg stolt over meg selv hvor bra jeg har taklet det. Nå er det bare i natt og litt i morgen så er jeg ikke alene her i helga. Vi skal legge noen planer også, også får vi se hva vi gjør. Gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg