Jeg gleder meg!

I dag har vært en fin dag. Jeg prøver alltid å gjøre dagen min så bra som mulig, men i disse tider så prøver jeg å få andre ting å tenke på.

Mamma fant fram et pusslespill på 1000 brikker som vi begynte å legge. Vi har allerde gjort ferdig rammen og har begynt inni selve bildet. Ikke så lett som man skal tro, hehe! Før det fikk jeg også fikset symaskinen til mamma siden den ikke ville sy, og jeg ble så glad når jeg fikk det! Måtte uansett sy armen på genseren min siden var så og si ødelagt der.

vi var nede på løpebanen med Buster, så han løp kjempe mye og koste seg så mye! Er så gøy å se på han når han bare løper og man ser at han elsker det.  Denne dagen har vært kjempe fin så får jeg håpe dagen i morgen blir like fin. Jeg og mamma skal forsette litt på puslespillet og kanskje så litt blomster.

jeg har også planer om å gjøre litt endringer på rommet mitt her hjemme. Jeg synes det ser kjempe kjedelig ut og må gjøre noe. Nå har jeg ikke alle tingene mine her man planlegging kan jeg gjør til sommeren kommer så jeg kan starte med det, og jeg gleder meg så!

Håper dere har hatt en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg