Jeg er skuffet

Starten av vinterferien så var jeg å tok MR av skulderen min, siden jeg har hatt store smerter siden i fjor sommer. Jeg klarer ikke å ha den høyt oppe, og det gjør utrolig vondt å bære tunge ting osv. Jeg har slitt mye i gym pga det.

Jeg hadde ikke fått noe svar, og det er 6 uker siden så jeg begynte å lure, siden jeg trodde det var en betennelse. Så jeg ringte i går og hørte om de hadde fått svar og hva det evt var. Fikk da beskjed om at det er ingenting de kan gjøre noe med, så jeg er ganske sikker på at det ikke er en betennelse. Armen har ikke blitt noe bedre gjennom disse månedene, egentlig bare blitt værre. Så jeg er ganske så skuffet, vet at de ikke kan gjøre noe med det, men tanken på at jeg kanskje må ha den smerten resten av livet mitt.

Jeg har også begynt å fått vondt i venstre arm, så jeg blir ganske så hjelpeløs. Jeg har ikke klart å trent armene mine fordi det gjør så vondt. Har bestemt meg nå at jeg skal prøve å trene de litt når jeg trener, for å håpe at det kan hjelpe. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre med gym på skolen hvis det åpner igjen. Jeg har vertfall et år til med skole. Gym er ikke mitt favoritt fag, så dette hjelper lite. Akkurat nå føler jeg meg litt hjelpe løs, med armen min. Bare å skrive på data gjør vondt, så det sier litt… Men jeg prøver å gjøre at dette ikke ødelegger dagene mine. Jeg håper at det går an å gjøre noe for at armen min skal bli bedre.

Dette ble veldig negativt, men jeg ville også oppdatere dere på det. Jeg håper dere også skjønner meg litt, fordi dette er en stopper for masse.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg