Jeg er i GD!

Herregud jeg fikk gøyeste beskjeden i dag tidlig: jeg var i GD!

Jeg har jo selvfølgelig vært på intervju, men kunne ikke si noe. Bare de nærmeste har vist det, og noen har også fått med seg litt mer: telfonsamtaler osv. Tenker at jeg skal legge ut noen få setninger fra artikkelen til dere som ikke har GD+.

  • Jeg tar opp temaer ettersom livet mitt går. Hovedbudskapet mitt er at man er bra nok som man er, uansett, sier Slettom.
  • Innlegg og videoer blir ikke alltid like godt tatt imot. Noen bemerkninger kan være ganske ondsinnede. Netthets vil være en riktig beskrivelse av noen av tilbakemeldingene. Tenåringen er vant til å få passet sitt påskrevet.
  • Elisabeth Zahl Slettom, som er fra Lom og bor i Lillehammer, forteller at de fleste tilbakemeldingene hun får, handler om at følgerne synes det er godt at hun deler det at livet går opp og ned.
  • – Jeg går aldri til personangrep, og jeg bruker ikke navn når jeg snakker om folk, men det kan nok være noen som føler seg truffet innimellom. Men mobbing, både på nett og ellers, blir aldri snakket nok om. Ikke alle tør å si fra, men det gjør jeg. Jeg står for det jeg står for!

Dette er selvfølgelig veldig stort for meg, og kunne ikke vært mer glad. Jeg sier det igjen: Ingen kommer til å la meg stoppe med det jeg driver med. Jeg er her for å si ifra!

Artikkelen kan dere finne her

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg