Ingen video før til høsten

Tusen takk for så mye fine tilbakemeldinger jeg fikk fra innlegget mitt i går. Betyr så utrolig mye for meg! Det kommer til å komme flere sånne innlegg i framtiden. Men det kan vente litt nå, vet ikke helt når jeg vil legge ut om ungdomskolen, men det jeg kan love dere det er at det ikke vil bli like lagt som det innlegget om barneskolen. Ungdomskolen var faktisk ikke så verst. Men nok om det, nå skal jeg skrive litt mer om hvorfor dere klikket dere inn her på dette innlegget.

Jeg hadde en video jeg ville legge ut, men jeg fant ut at det rett og slett er for dårlig kvalitet og lyd. Jeg vil drive med yt men jeg tror jeg skal vente til jeg får skaffet meg noe litt bedre enn en telefon å filme med. Jeg vil jo at videoene mine skal være behagelige å se og høre på uten att folk må skru lyden på max for å så høre så vitt hva jeg sier.

Jeg vil skaffe meg et bedre kamera om noen måneder. Jeg må bare få tjent noen penger av sommerjobben min så skal jeg kjøpe det. Jeg er heldig som har en kjæreste som vil hjelpe meg å finne en god tok kamera som ikke er alt for dyr. Jeg må tenke litt på prisen pga at vi skal flytte på hybel til høsten og er ikke bare han som skal betale alt av mat osv. Men jeg har fått lov til å bruke noen penger på kamera siden han vet hvor viktig dette er for meg, så heldig jeg er!

Håper dere har hatt en fin helg og at dere nyter sommerværet, selv så sitter jeg inne å venter på at skolen skal titte frem… Denne sommeren blir ikke som i fjor for å si det sånn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg