IKEA HAUL

På tide med en IKEA haul!

Hadde en liten handleliste jeg hadde skrevet ned, og jeg fikk med meg alt jeg skulle ha! Ble selvfølgelig litt til hehe. Dere kan lese litt mer om dagen HER

De her skålene var på salg til 7kr hver! Noe som passa meg helt supert, for var en av tingene jeg trengte!

Bare litt smått til kjøkkenet 💖

Bare litt div: skojern siden det har blitt etterspurt hehe. Knagger til badet og en blomsterpotte!

Var det en ting jeg ikke trodde jeg ville kjøpe så var det planter, men jeg var med mamma og hun elsker orkideer. Så hun klarte lett å overtale meg med å få med meg noen. Angrer ikke! Gjør så mye med å få litt farge🌸

Denne er genial! Jeg har ikke noe spisebord osv her jeg bor, så sitter som oftes i sofaen. Og lei og måtte bruke pute som støtte, og søle overalt… Denne var et must!

Man reiser ikke på IKEA uten å kjøpe telys… hehe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg