I morgen flytter jeg!

I starten av desember, snakket jeg om å flytte. At jeg hadde funnet en leilighet og at det ble mye kluss fordi det var noe feil i leiekontrakten med den forje hybelen. Men jeg fikk det til!

Hvorfor? Fordi den hybelen jeg hadde før var utrolig liten og jeg hadde et rom pluss bad. Den er utrolig sentral og tok meg 30 sekunder til butikken. Jeg trivdes der ja, men jeg kjente etter hvert at det var i det minste laget. Jeg hadde ikke tenkt å flytte til noe nytt egentlig, men jeg var tilfeldigvis på facebook og så en leilighet like sentral, samme pris, men enda større! Så tenkte jeg at det skader ikke å prøve. Jeg sendte melding og var på visning. Jeg kunne få leiligheten og jeg fikset at jeg kunne si fra meg hybelen jeg hadde fra før på en kort tid. Jeg er en person som ikke gir opp så lett, så jeg prøvde så hardt jeg kunne og fikk det til til slutt!

Så i morgen flytter jeg inn, jeg skal se om jeg kan vise dere hele leiligheten pga at det kan hende jeg ikke bor der alene som egentlig var planen, men det får vi se. Det ser ut som det går rett vei! Så, tirsdag skal vi begynne på skolen igjen og derfor må jeg nedover i morgen og da flytter vi også samme dag. Gru-gleder meg litt, men skal bli godt å få et skikkelig kjøkken, stue, bad og soverom! Jeg slipper å stappe alle klærne mine i en skuff, og at klesstativet nesten falle sammen, fordi det er skapplass der! Er bare utrolig glad for det, hehe.

Skal bo der til sommeren, også er det flytte hjem til Lom. Bare 6 måneder igjen med skole! (nå kl 18:11 søndag 3.1 sier de på nyhetene at skolen anbefales å være stengt og ha hjemme skole, så vet ikke hvordan det blir med det, men vi flytter uansett siden jeg har sagt fra hybelen den 5.1)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg