I dag kan jeg være stolt av meg selv

I dag har jeg gjort så mye, og alltid vært opptatt med noen og det har vært så godt! Vil fortelle dere litt om dagen:

Først så var jeg selvfølgelig på skolen, fra 08 til 15. Det er veldig lange dager dette skoleåret og det vil jeg kjenne på. Er vandt med to hele dager fra i fjor, og jeg kan ærlig si at jeg savner det. Det er også mye teori som jeg heller ikke er vandt med lenger siden i fjor var det mye produksjon der vi sydde osv og det var så gøy! Uansett, så hadde jeg det egentlig helt greit på skolen. Vi hadde både norsk og gym for første gang i dag og lærene virka helt ok. Med egen erfaring kan lærere plutselig bli noe helt annet enn den første dagen. Da snakker jeg om alle lærere man kan få ikke bare noen, men alle er selvfølgelig ikke sånn.

Etter skolen var det ikke lenge etter så gikk jeg ned til strandtoget for å møte mamma. Vi var egentlig bare på makkeren og spiste litt og inne på rema for å kjøpe litt mat. Vi reiste da opp til hybelen fordi mamma hadde med litt ting vi ikke fikk med sist. Så nå har jeg endelig mikro! Blir mye lettere å få i seg mat nå. Noe jeg kommer til gjøre ofte er å lage noe med mange porsjoner også varmer jeg bare de opp! Kjempe smart, hehe.

Vi var også i parken og smakte på italiensk softis og det var så godt! Vi hadde med sjokolade smak, og det var sjokoladekuler også i og det angrer jeg ikke på! Jeg elsker jo is, så er vanskelig at det slår feil.

Mamma reiste etter litt fordi hun skulle jo trossalt sitte i bil i 2,5 timer til. Jeg hadde ikke sånn kjempe mye å gjøre da, så jeg bestemte meg for å gå å løpe. Jeg har lyst til å komme i en trenings rutine igjen! Merket med en gang at kondisen min har falt mye ned, den var mye bedre før sommeren. Jeg har hatt en veldig lat sommer, så jeg skal ikke komme med noen unnskyldninger. Jeg skal prøve å løpe så ofte jeg kan så lenge det er vær og temperatur til det. Frister lite å jogge i regn eller når det er vinter. Da vil jeg heller på treningssenter, så vi får se hvordan det går. Jeg hadde ikke tenkt å løpe i dag, men jeg er så glad jeg gjorde det! Nå kan jeg være litt ekstra solt over meg selv, og må bare klare å presse meg til å løpe mer fremover.

 

(Bilder fra fotoshoot med Francine <3 )

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg