Hva jeg vil oppnå med livet

Siden jeg var liten har jeg alltid hatt noen drømmer og mål. Jeg vil dele de med dere!

Reise- Jeg har alltid vært en eventyrlysten jente og har så utrolig lyst til å reise. Jeg vil besøke små og store byer. Jeg har alltid hatt lyst til å besøke Paris, jeg hørte om det og begynte å lese litt om byen og jeg hadde lyst til å reise og siden har det vært i hodet mitt. Jeg har allerede begynt å spare opp penger til å reise. Jeg så mye på en program som gikk på Disney før, og det ble spilt inn i Miami og da fikk jeg lyst til å reise dit også! Jeg skal si at det var favoritt programmet mitt og jeg ble lei meg når jeg ikke kunne se på det. Så man kan trykt si at jeg vil reise til noen bestemte steder, men det er også andre byer jeg vil reise til!

Starte noe egent- Jeg vet ikke hvorfor, men jeg vil en gang starte noe egent. Alt fra egent sminkemerke osv til en vanlig klesbutikk. Det hadde vært så utrolig gøy! Selv om bloggen og youtube er noe jeg selv “eier” så blir ikke helt det samme.

Lykkes med det jeg vil- Jeg har alltid hatt lyst til å blogge, lage videoer og alt. Det er mange som ikke tror på meg, og sånn er det bare. Det som tellers er at jeg tror på meg selv. Jeg har alltid ville blogge og lage videoer, men jeg følte at folk ville gjørre narr av meg og alt så jeg turte ikke. Men en dag bet jeg tennene sammen og bestemte jeg meg for at jeg gjør hva jeg vil med mitt liv og det er ikke noen andre som bestemmer hva jeg vil. Jeg har funnet ut at det jeg fryktet kom til å skje, men jeg bare tok de lange falske øyevippene mine å blåste alle de kommentarene bort fra hjernen min.

Bli glad i meg selv- Jeg har så lenge jeg kan huske slitt psykisk. Det har gått så utrolig mye på selvtilliten min. Jeg har alltid tenkt så mye dårlig om meg selv, og jeg er så lei av det. Jeg har nå begynt å gå veien til dette målet, og jeg er allerede stolt av meg selv fordi jeg klarer det og faktisk gjør noe med det! Jeg har lenge tenkt at jeg skal begynne å trene osv, men jeg har aldri fått det skikkelig til. Selvom det var en periode jeg jogget mye, så hendte det noe som gjorde at jeg stoppet, men det er så mange år siden nå at nå er det på tide å begynne igjen. Jeg vet jeg vil klare det!

Være et godt menneske- Jeg vil være et godt menneske, som folk kan se opp til. Jeg vil være den som hjelper, og ikke den som bare tenker på seg selv. Jeg vil være den som folk kan være glade for å ha i livet sitt, og ikke den som folk angrer på at man ble kjent med. Dette er et vanskelig mål, fordi jeg kan ikke akkurat endre på hvem jeg er, men jeg er også den jeg er pga fortiden. Jeg kan ikke endre fortiden, men jeg kan endre fremtiden.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg