HVA JEG STÅR FOR

Jeg er en person som står veldig for ting. Og jeg vil dele det med dere!

Imot kroppspress- Det har dere sikkert skjønt! Når jeg tok antrekkbilder begynne jeg å tenkte på det, og jeg vil ikke skape noe! Jeg skal ærlig si at jeg elsker ikke kroppen min på grunn av kroppspress, men det jeg tenker om min egen betyr ikke det at alle tenker det samme. Jeg klarer å vise frem kroppen min fordi det er den jeg har og den burde jeg være stolt av. Hver dag prøver jeg å elske kroppen min mer og mer. Det jeg også tror er at vi er så opphengte i vår egen kropp at den skal se bra ut, at vi ikke en gang rekker å dømme andre.

Psykisk helse- Er så mange som ikke tar det seriøst og det er jeg dritt lei av. Folk er redde for å fortelle hva de føler og har det fordi da blir man “svak”. Jeg har fortalt en del av min historie her, og det gjør meg sterk!  Jeg synes også at skoler osv, skal ta ansvar når en person ikke har det bra. Min egen erfaring med det er veldig dårlig!

Imot mobbing- Jeg har selv blitt det og ønsker å stoppe det. Jeg vet å stoppe det må et mirakel skje… Men jeg ønsker å kunne minske det. Fordi det ødelegger så mange liv, uten at man vet det. Ikke bare offeret som får ødelagt liv, men også den som mobbet. Jeg kan ikke forestille meg å måtte leve med en tanke at du kan være en grunn til at noen har det vondt.

Kunne være seg selv- Jeg er så utrolig lei at man ikke kan være seg selv i denne verden. Jeg har skilt meg ut i alle år og jeg har fått hørt så utrolig mye dårlig av det. Hvorfor skal noen bestemmer over andre sitt liv? At noen kler seg i sin egen stil, at man elsker den man elsker osv. Hvorfor kan vi ikke bare tenkte på vårt egent liv uten å blande oss i noen andre sitt? Kommer ingen vei på å fokusere på hva som er “galt” med en person. Vi har alle våre egne meninger om alt.

Hva jeg fortjener- Når noen har behandlet meg galt, så kommer de ikke så lett unna. Jeg vet hva jeg selv fortjener, og jeg vet hvordan et menneske skal behandles. Jeg setter meg selv først når det kommer til sånt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg