Hva 2020 har lært meg

2020… så glad for det året er historie nå. Vi er allerde inne en uke i 2021 og jeg er allerede vant med det nye året, det sier kanskje sitt. 2020 var et år som vi alle har lært mye, og jeg vil dere med dere noe av hva jeg har lært!

Ikke ta ting for gitt: Vi tok å spise ute for gitt, være med venner, kunne gi en klem, leve uten frykt fra noe osv.. plutselig kom korona og landet ble et helt annet et føltes det som.

Ikke miste håp: Korona har gått både ned og opp, noen ganger er det som det er livsfarlig og så har det roet seg også går det sånn. Korona er alltid i bakhodet, og vi tar hensyn sammen. Vi må bare ikke miste håpet at det vil bli bra igjen, vi må bare være tålmodige og holde sammenIngen beskrivelse er tilgjengelig.

Nok om korona… nå er det ting jeg person har lært

Hør etter på røde flagg: Jeg ble da rundlurt av en person.. spilte på følelser som bare det og manipulerte på det groveste. Når man ser røde flagg så hør etter det, det kom for en grunn. IKKE tenk “det vil bli bedre” fordi det blir bare verre med tiden.

Føler man at de er feil folk å være med: ja så er de det. Tenk etter: gjør de deg glad? setter de pris på deg? Bryr de seg? Blir de glade og triste på dine veine? Blir de sjalu på livet ditt? osv… Finn heller venner som bryr seg, det gjorde jeg og er evig glad for det. Byebye fake Friends.

Ikke la meg knekke av hat: Siden jeg begynte med sosiale medier har jeg fått hat ganske ofte og mye. Jeg har lært meg det at ja det finnes folk som ikke liker meg der ute og det er greit. Finnes folk som jeg ikke liker heller, alle kan ikke like alle. Vi er sånn, det er en del av å være et menneske. Selvom jeg kan få mye hat, er det bare en ting å huske på: jeg gjør dette for min del, men jeg er en hjelp også for andre. Så for både meg og de jeg faktisk hjelper, så lar jeg meg ikke knekke.

IKKE FARGE HÅRET HJEMME: Trenger jeg å si mer? hahaha

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg