Hjemme!

Kan si trygt at jeg angrer ikke på at jeg reiste hjem. Så godt å komme meg litt bort igjen.

Dere som følger meg på snap vet også det at jeg skulle ha en presentasjon i dag, og jeg kan si at det kunne gått bedre, men jeg klarte det uansett. Er kjempe lenge siden jeg har hatt en presentasjon nå også, siden vi nesten aldri hadde i det i fjor. Kan bare huske en norsk presentasjon vi hadde i begynnelsen av året, som gikk kjempe bra igjen. Håper bare at det vil bli bedre, og at jeg klarer å gjøre meg mer klar for det

Uansett har jeg kommet hjem, og jeg er så glad for å se denne gode pelsdotten igjen! Snap minnene mine er allerede fulle av bilder av han som jeg bare har tatt i dag! Det er virkelig noe annerledes med å ha dyr rundt seg og ikke.

Nå skal jeg snart legge meg i min egen seng! Herregud så godt det blir. I morgen skal jeg også øvelsekjøre så vi får se hvordan det går… Ellers har jeg ikke noe mer planer enn å bare slappe av og bruke tiden men familien her, og buster!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg