Hjemme, og planene i dag

God lørdag! Endelig er det helg!

Jeg kom hjem ca kl 21:00 i går, og da satt vi oss egentlig bare ned og spise litt godteri før vi gikk til sengs, for kjente jeg var trøtt etter en lang dag. Hadde egentlig en veldig fin dag i går! og togturen gikk veldig greit. Var ikke like nervøs for å ta toget nå som jeg har vært før.

I dag skal jeg endelig farge håret mitt igjen! Farget det sist for 5 måneder siden! Fargen har holdt seg myeeee bedre nå, men ser at den har falt ut litt. Krysser fingrene på at dette blir siste gang jeg trenger å farge hele håret. Må selvfølgelig ta etterveksten etter et par måneder om gangen, men det går helt fint. Å ha en lys ettervekst er ikke akkurat det fineste hahah. Om dere vil skjønne litt mer hvorfor jeg måtte ha farget det så ofte kan dere lese det her

Når jeg kommer hjem er mest sannsynelig mamma reist på jobb, så da blir jeg og Buster alene. Noe som ikke gjør så mye, tenker egentlig bare å se på film, spise godis, jobbe litt med bloggen og selvfølgelig bruke masse tid med Buster <3

Hva skal dere i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg