Hjemme fra skolen, men..

I dag er jeg dessverre hjemme fra skolen. Hele skolen skulle på fjelltur. Jeg kunne egentlig ha tenk å bli med på den turen, men jeg er ikke helt i form og jeg har ikke lyst til å bli værre, men tenker uansett at jeg skal gjøre dagen så bra som mulig. Ole Marius kom med frokost på sengen, også tok jeg en god dusj. Når jeg kom ut fra dusjen hadde han også laget te til meg, så jeg blir vertfall passet på at jeg ikke blir værre.

I dag har jeg tenk å vlogge på en snap bruker jeg egentlig vlogger på hver søndag, men denne uka vlogger jeg i dag også. Den heter: thebeautygang. Jeg skal bli flinkere til å vlogge på min egen vlogg bruker (makeupvlog02) jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal vlogge om der, og jeg bare skal vlogge om hverdagen min og/eller om sminke. Det jeg egentlig tenkte var å sminke meg på den brukeren hver dag, men har funnet ut at det blir litt mye for meg pga skole, vi får heller se an når tiden kommer.

På tirsdag hadde jeg og Ole Marius 6 måneder sammen. Tiden har gått så fort. Vi kom ikke så lang med feiringen, så i dag skal vi bake brownies og kanskje se på en film sammen.

Håper alle får en fin dag, og snart er det helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg