Helt dilla!

Jeg har en personlig almanakk, og jeg kan lett si at jeg elsker den! Jeg kjøpte den for å ha nå i dette skole året, men jeg vurderer nesten å ha en til for å skrive litt og planlegge hverdagen, men vi får se. Det har jo kommet mye annet man kan ha inni boken sin nå også, så har så lyst på en! Får se om jeg kjøper en etter jul for 2020 siden nå har jeg bare halve 2020 i den boken jeg har nå. Når jeg designet den så tok jeg med suduko. jeg lærte meg det når jeg var yngre, og nå synes jeg det er så gøy!

Her kan dere se at jeg har løst noen og driver på med en. Det jeg liker så godt med disse er at det er easy, medium og hard. Så man kan bestemme hvor vanskelig man vil ha det. Jeg tar en side av gangen. Kan også se at jeg ikke har den fineste skriften, meeen sånn er det. Jeg har også mye annet i denne boken, som f.eks tegning. Jeg synes det er så utrolig avslappende å sitte å tegne noen ganger, og jeg som ikke er så flink til det er det fint å ha noe man bare kan fargelegge!

Håper dere får en fin dag! Etter skolen skal jeg hjem å pakke til jeg skal hjem i helga, som jeg gleder meg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg