Helgevlogg?

Nå sitter jeg på skolen, og venter til klokka skal bli 09:30. Jeg har fritak fra naturfag, men følger enda med på skolen med Ole Marius siden han må ha det. Synes det egentlig er greit å sitte her å vente for da får jeg gjort unna noe. Tenkte å redigere videoen som jeg spilte inn i går, der jeg testet selv bruning, men har for lite strøm på pc’en og er ikke kontakt i nærheten her.. men begynte å tenke på om det hadde vært gøyere med en helge vlogg. Jeg skal resie hjem i morgen, så at dere kan få se litt av hvor mitt “hjem” egentlig er! jeg la ut på instagram stroy så dere kan stemme der hva dere vil se.

Jeg gleder meg vertfall til å reise hjem! Fikk melding av mamma i går om jeg ville ha taco på fredag, og det sier jeg ikke nei til! Haha, jeg er ganske glad i taco og det er synd at det skal koste så mye for vi ikke har råd til det på hybelen, eller vi har råd. Vi vil bare spare mest mulig, hehe.

Nå får jeg runde av og ønsker dere en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg