Helgas planer

Okey, jeg har enda ikke fått svar på testen.. og tenker at jeg kanskje ikke får det heller før i morgen. Men om den er positiv eller negativ kommer jeg uansett bare til å være hjemme.

Se på film- Nå har jeg fått helt dilla på å se på Marvel! Så blir nok å sitte å se på det hele helga. Gleder meg, elsker de filmene!

Ha selfcare- hver helg pleier jeg å ta en dag der jeg pleier meg selv litt ekstra, tar en god dusj og tar på selvbruning osv. Ansiktsmaske kan man heller ikke glemme!

Planlegge blogg- siden jeg får mye tid, så synes jeg det er perfekt til å planlegge litt innlegg osv.

Trene- om det blir hjemme eller på Treningsenter vet jeg ikke enda, men trening blir det uansett!

Ellers er det ikke så mye å gjøre hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg