God morgen! 🌸 + outfit

God morgen og god mandag!

(prøvde å ta “typisk” blogg bilde igjen, for å vise outfiten… men kvaliteten ble jo helt ***lig.. Får se om jeg kan få gjort noe med det snart. Skulle hatt nytt kamera, men det strekker ikke pengeboka seg til enda) Men elsker denne buksa jeg kjøpte på H&M! Trengte noe mer enn bare jeans å bruke på jobb, så en dress bukse ble det.

Enda en uke som har kommet, og nå er august snart over også! Denne måneden synes jeg selv det har skjedd en god del, mtp at jeg begynte som lærling osv.

I dag er planen veldig enkel: Jobb også kommer mamma på besøk, så reiser vi på ikea i morgen! Hva jeg og mamma finner på i kveld, vil tiden vise.

💖Liten ukes motivasjon: Du er bra nok, og du trenger ikke å gjøre ditt beste hele tiden for at andre. Gjør d du klarer og gjør det for din egen skyld.💖

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg