God jul!

Nå er endelig dagen kommet og jeg er sikker på det er mange barn der ute som ikke klarer å vente til i kveld (inkludert meg).

Jeg begynte å ordne meg litt tidlig og hadde tenkt å bruke lang tid, men jeg er så vandt med å gjøre det fort så klarete ikke å roe ned haha. Men er digg og ikke stresse heller! De siste årene har jeg alltid gått inn med røde lepper, synes det er så utrolig fint! Dette året med en litt mørker og ikke helt knall rød.

Nok snakk om det, jeg ønsker dere alt det beste i dag og håper dagen blir bra! Selv gleder jeg meg så mye til middag, ingenting slår en god julemiddag. Er så godt og samle familien og kunne ha en fin tid sammen. Som sagt er mamma og pappa skilt, men vi har alltid feiret julen sammen hele tiden og det er noe jeg så utrolig takknemlig for <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg