Gledet meg for en god grunn

I dag var en dag jeg gledet meg till, og det med en god grunn!

I dag var jeg på praksis, og jeg trives så godt! Var ikke der så lenge siden de allerde var 2 som jobbet og det var veldig lite å gjøre, i morgen derimot kommer det til å bli en lang dag, men det gjør meg ikke noe.

Etter parksis reiste jeg hjem for å slappe av litt og spise litt, så møtte jeg mamma litt etterpå. Vi hadde egentlig ingen planer, og ingen av oss var i shopping humør så vi satte oss heller ned for å spise kake. Er kjempe lenge siden jeg har hatt kake, så det var digg haha! Hadde Oreo kake, så kan si jeg ble mett. Mamma hadde også med seg litt ting som jeg hadde lagt igjen hjemme og noen pakker jeg har bestilt. Var litt klær, hudpleie og treningstøy. Jeg har jo tenkt å begynne å trene igjen, og tenkte ar jeg burde ha litt mer treningsklær. For jeg hadde bare en trenings tights så. Kjøpte også noen løpe sko for 50% som jeg heller ikke hadde fra før.

Så reiste mamma hjem igjen. Gleder meg så til å reise hjem om 2 uker! Jeg og Ayla har snakket mye om å begynne å trene sammen, for vi begge to interesserer oss i det, så hvorfor ikke? Så vi begynte med det i dag! Vi var der litt over en time. Synes det var litt kleint hehe, for jeg var helt ny og kan si at jeg er veldig svak hah. Men nå har jeg nesten bare trent cardio og mage. Gleder meg til neste gang! Vi må bare bli enige om dager og hva vi skal hver gang osv.

Så jeg kan si denne dagen har vært kjempe bra! Nå kjenner jeg at jeg er sliten, med en god grunn også. Tror jeg vil sove ganske så bra i natt.

1 kommentar
    1. Kake er ikke ille. Stappet i meg smågodt for 150 kr, pizza, myye snacks (2 poser), dipp, banansplitt, pannekaker, poser sjokolade (på en kveld) og iskrem. At dette innen en tidsramme på 6 dager 🙁 …. :O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg