GIVEAWAY PÅ INSTA! + rabattkode

Hei alle! Det har skjedd noe utrolig gøy og det er at jeg har min første giveaway i samarbeid med personligalmanakk! 😍

Her kan dere vinne et gavekort på 450kr som dere kan bruke på siden demmes! Dere kan sjekke dem ut HER ❤️

Jeg må være ærlig og si at dette er noe jeg faktisk er veldig glad for fordi jeg har selv hatt alamankk fra dem før i 2 år tidligere, og noe jeg faktisk kan anbefale. Er en kjempe fin og gøy måte å holde styr på dagene sine! Jeg er også kjempe heldig å kan dele ut rabattkoden “LETSPLAN” for at dere kan få 10% på HELE butikken! (Gjelder tom 31. September)

Dere kan finne giveawayen på instagram profilen min (elisabethzslettom) og vinneren trekkes nå 1. August!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg