Full vaksinert!

Nå er jeg endelig fullvaksinert!

Som jeg skrev søndag, skulle jeg ta vaksine i dag. Og nå det gjort! Hadde time 13:30 og kom inn litt før, og venta 20 min etterpå. Men syntes faktisk at tiden gikk fort, og jeg kunne plutselig gå.

Har jeg hatt bivirkninger? Njaaa, ble litt kald i ca en 30 min tid, og tenkte at nå kom feberen. Hodet begynte også å bli litt tungt, men det gikk over og har ikke kjent noe etter det. Føler at enten så blir man veldig syk, eller så blir man ikke det i det hele tatt. På første dose fikk jeg bare litt ekstra vondt i armen og i hodet. Ikke noe mer enn det!

Vi får se hvordan formen er i morgen når jeg våkner opp, men nå har jeg gjort hvertfall litt for å få en mer normal verden igjen! 💖

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg