Full snøstorm

Litt sent innelgg i fag, men i hele dag har jeg rydda og vaska. Har også kastet ting og klær som jeg ikke bruker eller trenger lenger. Det var ikke så mye annet å gjøre når det var full snøstorm ute. Var en liten tid der det var rolig, så je og mamma tok sjansen og reiste en tur på Europris. Men hehe, vi gikk ut fra der med ingenting. Det er veldig sjelden skal man si. Vi reiste egentlig for å kjøpe et teppe til badet, men det var ingenting der! Fant en kurv jeg kunne ha tenkt meg, fordi den var så fin! Men fant ut at det kunne vente til en annen gang.

Har også fått spilt inn to videoer denne helga, så håper dere gleder dere til det. Når vi var nede på Europris så vi at de hadde begynt å komme nye hagemøbler osv. Og jeg gleder meg så til å kunne gjøre hagen her hjemme. Forje sommer fokuserte vi på å bli ferdige med alt inne, siden det ikke var lenge siden vi hadde flytta inn, så denne sommeren står hagen øverst på listen. Men nå bør jeg runde av, natta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg