Fridag

Endelig kunne jeg få en fridag fra jobb med fint vær! Har vært litt surt når jeg har jobba og det har vært såå fint vær ute! I dag er den dagen det er finest vær denne uken, så jeg er veldig heldig hehe. Denne måneden jobber jeg fult, men det gjør ikke så veldig mye. Sa til meg selv at hvis jeg skal glede meg til lønningsdagen så må jeg jo jobbe, haha!

I dag har vi tatt det helt rolig, og har vært så godt! I går jobbet Ole Marius så vi fikk ikke tilbringt dagen sammen, men må man jobbe så må man. Har jobbet selv på mange av hans sine fridager. Men neste måned får vi masse fri sammen når vi flytter! Vi vil tilbringe tiden sammen mest mulig så vi reiste ned på stranda, og det angrer jeg ikke på! Det var kjempe fint vær og det var ikke for varmt sånn at det føltes som man skulle renne bort.

Vi kom hjem, og da hadde mamma lagd bakt potet og fyrt opp grillen! Så det var godt å komme hjem til god mat, og som mange vet er jeg veldig glad i mat så det gjorde bare dagen min bedre! Resten av dagen gikk vi på bading og spiste kake siden mamma hadde bursdag søndag. Så da sier jeg god natt og på igjen med jobb i morgen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg