Fra dårlig periode, til en god en!

Asså jeg eeeelsker når jeg har klart å komme meg opp igjen!

Som sagt har jeg ikke hatt det sånn kjempe bra, men hallo jeg har klart det igjen: komme meg igjennom og komme et trinn høyere opp! Jeg tror det som har gjort at jeg har klart å komme opp igjen nå er at jeg har innsett bare mer hvor heldig jeg er. Jeg har fått venner for livet, som bryr seg om meg fordi jeg er den jeg er og ikke dømmer meg for NOE. Når det kommer til vennskap har jeg slitt veldig gjennom hele livet, også møtte jeg Ayla <3

Jeg har også fått lærlingplass på et sted jeg trives så utrolig godt, og jeg gleder meg så utrolig mye til å starte! Kunne godt starta i morgen jeg hehe. Asså, jeg føler meg ekstra heldig fordi jeg får ta en utdanning i det jeg interesserer meg for og vet jeg vil trives. Siden klesbutikker ikke er med å ha godkjente lærlings bedrift så frykta jeg at jeg måtte gå som lærling i matbutikk som jeg synes er utrolig kjedelig. Men det skal ikke jeg ikke! Hihi

Nå begynner varmen å komme, og kjenner også at det har hjulpet meg utrolig mye. Sitter selv ute nå på verandaen! Nå fremover kommer jeg til å sette sammen litt bedre antrekk også! Håper bare det ikke er så kaldt inne på skolen lenger snart.. MEN! uansett så har jeg funnet ut at jeg bare skal gjøre det som er rett for meg og leve livet litt ekstra. For asså, dette er mitt liv og jeg gjør hva faen jeg vil haha. Så nå, har jeg det bra! Jeg kommer til å fokusere mye på treningen, fordi jeg vet det vil gjøre at jeg bare går mer oppover.

Så gjør som meg: Lev livet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg