Følte jeg mistet alt

Først så tenkte jeg å bare fortelle litt mer om det at vlogg brukeren min på snapchat ble sperret for å forklare litt mer hva jeg føler.

I går når jeg skulle logge inn på brukeren fikk jeg beskjed om at den var sperret. Det kom også opp at jeg skulle gå inn på en nettside for å få vite hvorfor. Det sto der at den kunne åpne igjen om 24 timer, som den da ikke gjorde. Når jeg ikke fikk meg inn i dag ville jeg bare gråte. Jeg har jobbet med den brukeren i over et år og alt det var for ingenting. Det føltes som at jeg måtte begynne helt fra starten.

Jeg har tenkt mye på dette i dag, men jeg kom å tenke at jeg begynner ikke fra starten. Jeg har fått følgere som liker å følge med på meg og mitt liv og folk som ser opp til meg. Jeg får ikke brukt den brukeren igjen, men det vil ikke si at jeg mister følgerene mine med den. Jeg har laget ny bruker, som kommer til å fungere akkurat som den andre. Jeg kommer også til å bli flinkere med å vlogge, siden jeg kjente så på savnet de 24 timene jeg ikke kunne. Jeg setter så utrolig stor pris på alle som vil følge meg, støtte meg og alt.

Jeg har ikke mistet alt. Jeg har dere og tusen takk for det! Den nye vloggen min er: ElisabethzsVlog.

Det var det sureste som kunne skje, men så har jeg hatt det bra ellers. Jeg har blitt flinkere til å trene og ta tak i ting. Vi har også hatt koselige kvelder her hjemme nå, og det er veldig godt! Nå skal jeg runde av og ønsker dere alle en kjempe fin påske og kveld!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg