Flytting, sommer, antrekk

Nå har jeg begynt å pakke til jeg skal flytte hjem igjen, jeg er så glad og gleder meg så mye! Vi får sommerferie den 16 så da flytter jeg hjem samme dag. Og da er det ikke sånn kjempe lenge til vi reiser ned til Sørlandet.

Jeg har nesten ikke vært her, men som sist. Jeg har det så utrolig bra. Etter bruddet har jeg fått et nytt liv og jeg kunne ha gjort hva jeg vil. Jeg har kanskje forandret meg litt, men det er fordi selvtilliten har gått oppover. Å kunne ha tid til meg selv gjør så utrolig mye bra med psyken. Jeg har fått bedre kontakt med andre, og kunne hatt en spa dag der jeg bare slapper helt av og tenker bare på mitt.

Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem og få masse inspirasjon og motivasjon! Jeg gleder meg så utrolig mye å kunne gi dere flere antrekk innlegg! Tenkte at jeg kan vise dere hva jeg går med når jeg er nede på Sørlandet, og kanskje begynne med det til neste år når jeg begynner på skolen og kanskje litt mer i sommer! Dere må vite at jeg ikke gir opp drømmen min, men at jeg blir utslitt av skolen. Noe jeg hater. Men jeg kjenner uansett at jeg har masse inspirasjon og det er så godt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg