Flytte ned til sør?

Jeg tenker mye på en spesiell ting i det siste og det er om jeg vil og når jeg kanskje flytter ned til Sørlandet…

Som de fleste vet så har jeg familie der nede, og jeg har mer familie der enn her oppe. Jeg har mye mer kontakt med de også. Jeg er så utrolig glad i alle i familien min uansett hvor de bor og kommer fra, men jeg må tenkte på meg selv. Jeg har alltid sagt så lenge jeg kan huske at jeg skal ikke bli boende i Lom, jeg trives der ikke. Hver gang vi er på Sørlandet blir jeg tatt imot med åpene armer av alle.

Det knuser meg med tanken på å forlate familien i Lom, men jeg komme aldri til å forlate de 100%, Ikke tale om. Er det sånn at vi flytter nedover, betyr ikke det at jeg aldri skal til Lom igjen. Jeg har en tanteunge jeg er så glad i og skal være den tanten som hun fortjener å ha. Jeg skal være der for hun. Jeg har en barndom i Lom, jeg har brukt snart 18 år der. Det kommer alltid til å være en så stor del av meg. Men jeg er 99% sikker på at jeg snart sier hade til Lom og gir meg en skikkelig ny start. Det gleder jeg meg til.

Dette er ikke helt klart, men jeg er sikker på at jeg ender opp vertfall lenger sør. Jeg trives i Lillehammer også, men jeg har skjønt det at jeg faktisk trenger å komme meg helt bort. Det er vanskelig å forklare, så jeg håper dere forstår. Jeg har alltid sagt til meg selv at jeg må tenke på meg selv, og det gjør jeg også. Jeg må faktisk gjøre det som er best for meg, ikke det som er best for andre fordi det kommer ikke til å gå bra utover meg. Jeg har gjort så mye bare fordi det ville vært det beste for andre, og det er så vondt.

Jeg kommer selvfølgelig til å snakke mer om dette når jeg vet mer. Nå har jeg skolen framfor meg. Jeg har så mye allerede foran meg når jeg tenker over det. En ting om gangen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg