Flaks i uflaks

I dag var det siste skoledagen, som jeg er så og si veeeldig glad for! Dere vet jeg har tenkt å lage en video som jeg skla fortelle dere om min historie. Jeg har filmet den, men jeg ser at den kommer til å bli så lang at ingen orker å se halve en gang, hehe! Så jeg tror jeg heller vil skrive noen få innlegg her og der om historien min. Jeg deler den opp i 3 eller 4 deler. For det tror jeg folk vil se som litt mer interessant.

Men nok om det! Jeg skal fortelle dere hvor uheldige jeg og Ole Marius hadde i dag. Som jeg nevnte litt lenger opp så var det siste skoledagen i dag. Jeg pleier å ta en buss som går 07:10. Når jeg våknet i dag var kl 06:45! Jeg pleie å stå opp kl 05:30, så jeg måtte bare kaste på meg klær og løpe! Vi pleier egentlig å gå kl 06:45, så ble mye stress for oss. Men vi rakk bussen og kom oss igjennom dagen! Er kjempe glad for det. Men alt oppi uflaksen hadde vi flaks at vi våknet akkurat i tide.

Og ja, jeg hadde satt på alarm. Det har skjedd dessverre for mange ganger at den ikke har ringt. Blir like sur hver gang, haha! Denne gangen hadde jeg Ole Marius hos meg, så var bare en klem som skulle hjelpe meg å roe meg ned å ta det egentlig veldig lett.

Håper dere har hatt en litt bedre dag enn meg! Og ønsker alle en fin sommerferie om du allerede har fått eller snart skal få.

Klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg