Feige snørrunger

Alle som bor oppi i en liten bygd der alle kjenner alle, vet hvordan det er når det kommer til klær osv… Jeg er en jente som liker å skille meg ut litt, og det har jeg alltid gjort. Andre ser på meg som barnslig. Når folk kaller meg barnslig tar jeg det som et kompliment, fordi det er det jeg er. Ingen kan endre på det. Grunnen til jeg er barnslig er fordi det er min måte å leve livet på. Men er bare ung en gang, så hvorfor skal man kaste det bort med å være så forbanna seriøst? Det som er litt gøy, er at folk har klaget på at jeg har vært barnslig og de er ikke noe bedre selv. Det er så utrolig mange der ute som ikke tåler at andre klarer å skille seg ut, og det har jeg vært bort sååå mange ganger. I alle år har jeg vært annerledes. Jeg har enten gått med mye sminke, svarte klær osv… Uansett hvor jeg ser, er det jeans og hettegenser. Jeg bryr meg ikke en plass hva andre bruker så lenge jeg kan gå med det jeg vil.

Går jeg med skjørt, nei da er jeg en hore. Shorts og magetopp… Hvor skal jeg begynne?? Jeg fikk meldinger ANONYMT! Der folk klagde på hva jeg gikk med. Vet dere hva, jeg er ganske sikker på hvem som skrev de meldingene. jeg tørr å være meg selv, og jeg tørr det fordi jeg har troen på meg selv.


(gammelt bilde)

Hvorfor skal folk henge seg så utrolig mye oppi hva andre bruker? En ting til, hvorfor skal folk stirre på andre på “litt” private steder?? Jeg sitter ikke akkurat å stirrer noen rett i skrittet, det blir litt for feil synes jeg da.

La andre gå med det de vil. Ikke bry deg om andre. Lev DITT liv akkurat som du vil, uten å ødelegge andres liv fordi du ødelegger bare ditt egent mer med det. De som skriver hate anonymt, er bare feige snørrunger. En dag kan det hende du angrer på ting du har gjort mot andre at det ødelegger livet ditt fordi du vet at du har ødelagt andres. Folk snakker bare om mobbeofre som har tatt livet sitt, men det er også de som har mobbet. Fordi de angrer. Denne verden ble ikke lagd for at vi skal drive med hat, men kjærlighet.

Jeg kommer til å lykkes med livet mitt. En dag kommer dere tilbake og later som ingenting har skjedd. Har du gjort en feil med meg. Så.. byebye bitch.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg