Favoritt øyeskyggepalett!

Siden den kom ut ble jeg helt forelsket i den, så jeg kjøpte den uten å nøle. Nå er den på salg, så jeg tror det er best dere får kjøpt en ganske så fort hvis dere blir like forelsket som meg!

Den har fine farger som er måde matte og har glitter i dem. Så man kan lage mange forskjellige looks! Fargene er også pigmentert så fargen kommer raskt fram, fikk sjokk første gangen jeg prøvde den. Dere får kjøpt den HER.

Dette er ikke sponset, bare en anbefaling!

Makeupmekka har også forklarte hvorfor øyenskyggene heter det de heter. De går ut på hva du kan føle deg som, er du usikker på hvilken øyeskyggelook du vil lage, så bare finn de som passer best på hvordan du har det! Det er en kjempe fin tanke og ide. Den er også laget som en bok, en typisk dagbok. Den er super søt, og det er ingenting som jeg ikke liker med den!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg