Favoritt minner fra 2020!

Okeyokey, jeg vet jeg er negativ til tider… Men nå tenkte jeg å bare pøse på med positivitet. I dag skal jeg skrive om mine favoritt minner fra 2020! Asså alle er enige om at 2020 er seriøst et år vi bare vil glemme, men jeg er også sikker på at vi alle har fått noen gode minner ut av det. Minst en ting!

Jeg bestemte meg for å gi mer faen og gjøre det jeg vil:

Jeg begynte å vlogge smått i 2019 på snap, men gikk helt over til det i 2020. Angrer ikke! Nå er det blitt en hverdag og jeg trives sååå godt med det! Do what you want!

Når jeg lagde masse antrekks bilder til blogg i sommer:

Herregud som jeg koste meg, med å bare drive å bytte antrekk og tok bilder. Hadde også på musikk hele tiden og musikk gjør alt så mye bedre. Jeg hadde det virkelig så gøy og gleder meg til å lage flere! Kanskje jeg klarer det nå også etter jeg flyttet til et større sted? Må bare fikse kamerastativ, hehe. Gleder meg uansett!

Jeg klarte å elske meg selv litt mer:

Jeg har slitt med selvtilit hele livet, men i 2020 klarte jeg å få den opp et lite hakk høyere enn det den har vært før. Det er jeg også utrolig stolt over! Det å ta tak i alt i livet som ikke er bra, gjør noe med selvtillit også. Det blir mindre og mindre bekymringer og man får tid til seg selv.

Jeg fikk meg venner og kjæreste

Etter sommeren møtte jeg to personer som endret mitt syn på vennskap, de gjør meg glad og jeg dem. Asså kan ikke si nok om dem, jeg er bare så glad for at jeg har så fantastiske personer i livet. Også i oktober møtte jeg på Simen og litt etter ble vi sammen <3 Love them!

Trollstigen

Jeg er virkelig glad for at jeg har en bror som ser når jeg ikke er helt i 100% og trenger å komme meg litt mer ut. Han spurte om jeg ville være med på en kjøre tur til Trollstigen og gjennom Geiranger. Jeg bare håper det blir det i år også!

Jeg har klart å skrevet meg opp til topplisten!

Det gøyeste med å blogge, er å kunne å skrive så bra og om noe som folk klikker seg inn på. Det har skjedd et par ganger i år, og er like gøy hver gang! Har et mål at en gang blir jeg værende der hehe.

 

Hva er deres favoritt minne i 2020? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg