Endelig har normal kommet til Lillehammer!

Når jeg fikk vite at Normal skulle komme til Lillehammer ble jeg så glad!

Jeg er såå glad for det, for der får man kjøpt så og si alt småting du trenger for en billig penge. Hvem vil ikke kjøpe noe man trenger billigt? Selv har jeg gått helt amangos på en normal butikk før der jeg brukte 900kr… meeeen det er et par år siden.

Elsker at det har kommet til Lillehammer, mest fordi jeg er en student og det ikke er like gøy å bruke masse penger på småting. Så det ble et lite innkjøp i dag! Men mest for også fordi jeg hadde litt lyst på ting.

…Kjøpte også vaskemiddel men det er ikke så spennede hahah, men perfekt å kjøpe en liten flaske for 28kr da jeg uansett flytter hjem snart!

Har sett på disse såååå mange ganger, men å betale nesten 40kr for en har jeg faktisk ikke villet. På normal fikk jeg kjøpt en for 28kr og da tenkte jeg “jeg får de ikke billigere”. Så det blir spennende! Skal smake den en dag jeg har hatt en skikkelig treningsøkt!

Er du avhenging av leppomade må jeg bare anbefale disse! De koster 12 kr pakken og er de beste!

At jeg bruker falske negler holder jeg ikke skult, og syntes disse var så fine! Både jeg og Ayla tok med oss et par. Så gledes til å teste dem ut! Vet at jeg ikke kan forvente all kvalitet, men de er fine hvertfall hahah.

Men jeg likte Normal butikken som hadde kommet! Det var også god plass, så du følte ikke at du måtte klatre oppå andre for å komme forbi noe jeg synes mange sånne butikker er. Så det er veldig bra! De var også veldig hyggelige de som jobbet der, så anbefaler å gå innom! <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg