En uvanlig juletradisjon

Vi baker nemlig ikke pepperkaker, men hvitekake menn! Det gjør vi fordi det er det mamma er oppvokst med å gjøre, og hun har tatt det med videre til oss. De er skinnsykt gode og er like gøy å forme dem som pepperkaker.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

I år var det meg og mamma som bakte de, hun har laget andre småkaker også men sparte de hvitekake mennene fordi hun vet jeg elsker å være med på det! Blir sånn en 10 år gammel igjen når jeg kan leke med deigen, haha! Vi har alltid laget dem, og folk får sjokk hver gang jeg sier vi ikke lager pepper kaker til jul, meeen jeg skjønner dem egentlig godt.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Men asså.. se på den nysgjerrigperen! Han skal absolutt følge med på alt og vil helst være med også. (var ikke mat på bordet når han satte seg der) hadde egentlig tenkt til å ta et søtt bilde med bare labbene hans på bordet, men nei hele han skulle vist opp! Haha, blir bare en god stemning med Buster!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ser de ikke gode ut! Før pleide vi å male de med konditorfagene også, litt usikker om jeg skal gjøre det i år. Men nå gleder jeg meg masse til å spise dem!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg