En uke ferdig!

Tenk at det allerde har gått en uke på skolen! Skal helt ærlig si at jeg ikke har synes det har gått så fort..

Vi er ferdige hver dag kl 15:00 så det blir lange dager og det er jeg ikke vandt med i fjor da vi bare hadde 2 fulle dager. Men tenkte at det ville bli lengre dager siden det var sånn når jeg gikk på service også. Jeg kjenner det at det er 2 år siden jeg tok dette faget, fordi jeg husker nesten ingenting. Jeg har ikke noe igjen på pc’en min og må egentlig lære meg alt på nytt. Jeg angrer ikke på at jeg gikk design uansett. Var mye praktisk i fjor også, nå er det bare teori. Visste det ville komme også.

Jeg tenker mye på fremtiden, og har bestemt meg for at jeg skal være russ. Jeg er ikke et festmenneske og kommer ikke til å feste. Det jeg vil er å kjøpe klær og kort, jeg har trossalt gått på skole i 13 år snart og tenker at jeg må feire det med det kan feires med. Jeg har kommet meg gjennom så utrolig mye også.Jeg får se hva fremtiden har å bringe, plutselig ombestemmer jeg meg.

Husker i fjor da synes jeg tiden hadde gått så fort, tror bare det at jeg er veldig skolelei og derfor føler at tiden går sakte. Etter en liten tid vil det plutselig være sommerferie igjen. Det er faktisk bare 4 måneder til Jul og nesten alle føler at vi akkurat har kommet inn i 2020 så…. Tiden går fortere enn den føles mange ganger.

Har ikke noe store planer for helgen, tenker jeg bare skal slappe av. Er ikke spådd noe bra vær heller så blir masse me-time!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg