En ting som hjelper meg mye

Jeg har en veldig tøff tid nå for tiden. Jeg har ikke fått langt ut noe som helst. Jeg er veldig nedenfor pga skole. Jeg skal være helt ærlig med dere, den skolen jeg går på er et helvete. Jeg kan begrunne det mer til sommeren. Men uansett, jeg har prøvd så godt jeg kan med å ikke falle helt ned. Noe som er veldig vanskelig. Når man er et sted man ikke føler seg velkommen i det hele tatt. Det har skjedd mye på denne tiden, og jeg føler at det skal bli godt med ferie og komme på en ny skole. Om det blir like jævlig der, sier jeg byebye og tar friår. Jeg må tenkte på det psykiske også. Men heldigvis har jeg noe som hjelper meg så utrolig mye!

Som dere vet ble jeg sammen med Ole Marius den 17. Mars. Det er noe av det beste som har skjedd meg. Jeg har blitt så mye gladere bare pga det. Jeg er aldri alene, og har noen som forstår meg 100% uansett hva. Altså, jeg visste ikke at man kunne ha det så bra i et forhold som vi har. Kan være litt diskusjoner litt her og der, men det er bare en liten smule fra hva jeg har vært borti før.

Jeg har lyst til å fortelle en liten fun fact om oss. Vi har hatt idrettsdag sammen siden 5. klasse! Haha, helt sjukt å tenke på. For Lom og Skjåk har idrettsdag sammen fra 5. klasse. Så kom vi inn på samme linje på videregående. Jeg var jo sammen med noen andre når vi begynte der (la ut når det ble slutt), så tenkte ikke så mye over det. Men vi ble mer kjent litt før jul. Og det gikk ikke lenge før vi ble bestevenner, og så endte det med at vi ble sammen. Har funnet ut at det er så viktig å kunne være bestevenn med den man er sammen med. Forholdet blir så mye bedre!

Disse bildene ble tatt av mamma på konfirmasjonen til Dina (søskenbarnet mitt) på Sørlandet. Betyr så mye for meg at han ville være med dit. Er ikke bare bare å kjøre i 11 timer i bil en vei! Jeg kan si høyt at jeg er så utrolig stolt av å ha han i livet mitt <3

1 kommentar
    1. Du er sterk! ikke gi deg <3 kjenner deg ikke, men støtter deg<3 folk som dømmer deg som de i klassen, fortjener deg ikke! tro på deg selv, for jeg tror på deg!<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg