En ting jeg har lært

Er det en ting jeg har lært, er at jeg skal være meg selv. Jeg har alltid hørt at jeg burde kle meg annerledes, at jeg skulle gjøre ting annerledes at jeg burde forandre meg fordi da blir jeg bedre. Men nei, jeg er meg. Det kan ingen ta ifra meg. Jeg ble født på denne jorden for en grunn. Jeg har fått slengt dritt oppi ansiktet mitt. Enda en dag i dag kan jeg oppleve ting som ikke er greit. Men uansett, jeg tørr å være meg selv. Jeg går akkurat med det jeg vil gå med, fordi jeg bare vil det. Jeg ville farge håret mitt svart i flere år, så gjorde jeg det bare en dag. Uansett hva folk sa. Akkurat nå er jeg lei, av folk skal gå imot andre fordi de er som de er.

Om du ikke liker meg fordi jeg er den jeg er, så greit. Ikke gjør så mye ut av det. Alle kan ikke like alle uansett. Selv om du kan føle at alle hater deg, så er ikke det sant uansett. For det er en eller anen der ute som er utrolig glad i deg for den du er. Du behøver ikke å ha mange i livet ditt for å bli glad. Du trenger en person. EN! Mange sier trening kan hjelpe deg psykisk, ja de kan det. Men hva med det sosiale? Du blir ikke glad av å være alene hele tiden. Har du noen å snakke med, vil det hjelpe like mye.

Sitter du alene der nå, vit at jeg heier på deg. Kanskje du er i ditt verste del av livet ditt eller du kanskje er i det beste, men unasett. Alle vil ha dårlige og vonde dager. Jeg og du skal komme oss igjennom livet sammen. Trenger du noen å snakke med, finnes det så mange hjelpere der ute. Helsesista på snapchat, anbefaler mange steder der du kan snakke med noen anonymt. Lykke til i livet, jeg heier på deg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg