En jente med viljestyrke

I går skrev jeg om et innlegg der jeg forteller hvordan det var å miste dommen som 14 åring, noe jeg angrer en dag i dag. Jeg forteller dere hva som gjorde det og litt historien bak, men nå vil jeg fortelle om historien etter. Hvordan har det gått over meg? Hvordan er det for meg en dag i dag?

Når det kommer til hvordan det forholdet var så ble tilliten min satt veldig på spill, jeg har alltid slitt med tillit etter det. Har heller ikke vært noe som har gjort det bedre, jeg har mista tillit til mange siden det og for hver person så har det bare vært mindre og mindre tillit å gi siden det er helt tomt nå, jeg klarer ikke. Exen har prøvd å komme tilbake flere ganger han har alltid fått et nei, han har ingenting i livet mitt å gjøre. Jeg skrev at jeg klarer å holde hodet høyt: jeg vet hva jeg er verdt og jeg så mye mer verdt en det. Jeg har klart å vært i 2 forhold etter han, men jeg skal være ærlig å si at jeg slet en del i de pga han.

Nå en dag i dag, sliter jeg med tillit, jeg klarer ikke å tilgi det han gjorde mot meg, at han tok fra meg noe og ikke gidde meg et valg. Jeg vil bare forsete å leve, og gjøre det jeg vil. Jeg lar ikke noe stoppe meg. Men er jeg klar for et nytt forhold? Jeg vet ikke. Jeg er ikke noe stilt over det, og derfor ikke klart å skrive så mye om det, men så hvor viktig det var. Jeg håper at min historie kunne ha hjulpet noen som har lest min historie: fordi det er det som er målet. Jeg deler mye av min historie fordi jeg vet at andre kan tenke etter “jeg er ikke alene”.

Jeg håper du som leser dette vet hvor mye du er verdt, og hva du fortjener her i livet. jeg har overlevd så langt, og planen er å gjøre det hver dag som går. Jeg er den som ikke gir opp, jeg vil mestre. Jeg kommer ikke til å la noen stoppe meg, uansett hva de gjør og hvor hardt de prøver. Jeg er en jente med viljestyrke, og det er jeg stolt over.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg