En dag igjen!

Jeg har ikke fått bloggen noe på en god stund. Det har vært jul og så flink som jeg er så klarte jeg å glemme laderen til pc’en min. Fant ut at jeg kan blogge fra telefonen også! Så det er det jeg gjør nå. Ikke prøvd det før.

Jeg har uansett hatt en kjempe fin jul! Har vært så koselig å vært med familien min fra Sørlandet også. Skal filme en video av hva jeg fikk til jul snart! Men får ikke lagt den ut før jeg har kommet meg på hybelen, pga laderen til pc’en.

Jeg gikk all in med rød i år! Til og med sokkene var røde, hehe. Rød skriker jul, og hjemme hos mamma har vi mye rød pynt så jeg matchet hele huset, hehe!

Håper dere har hatt en kjempe fin jul og får en bra kveld i morgen. Tenk at det bare er en dag igjen av 2019! Kommer ikke til å bli vant med å skrive 2020 med det første!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg