Du er ikke alene med å ikke gjøre noe på halloween

I dag er det halloween. Er 4 år siden jeg gjorde noe spessielt på denne dagen, og i år ble det heller ikke noe. Jeg og vennene mine hadde tenkt til å finne på noe, men så måtte jeg hjem for å være hos legen.

Jeg skal være ærlig at det gjør litt vondt å se på andre har det så gøy på snap osv, og jeg ikke gjør noe spesielt, men jeg vet også at jeg ikke e alene med å ikke gjøre noe spesielt i dag. Det kommer uansett ikke til å stoppe meg for å kose meg i kveld. Jeg er hjemme hos mamma og Buster og det er jeg kjempe glad for, at jeg ikke sitter alene på hybelen.

I dag har jeg vært litt live på tiktok, og vært nede på stranda med Buster. Herregud som han koser seg når han kan springe løst. Spiste også taco i dag! Har ikke spist det siden jeg var hjemme sist i høstferien. Så da smaker det ekstra digg når det er en liten stund siden sist. Uansett, skal jeg være med mamma resten av kvelden og det kommer sikkert noen å banker på døren også. Håper du koser dere i kveld, uansett hva du gjør!

Og når vi snakker om halloween kom jeg på i dag at det er allerede 3 år siden Tusse ble avlivet, min aller beste venn jeg hadde siden jeg ikke en gang hadde fylt 1 år til jeg var 15. Herregud dom jeg savner pusen min <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg