Drømmer om drømmehjem

Er flere ganger jeg bare er å titter inn på blogg.no sin hjemme side for å få noen tanker på hva jeg selv kan skrive om. Men nå i det siste har jeg sett at det er veldig mange (ikke bare på bloggen heller, tiktok osv) at det er folk som flytter inn i sitt drømmehjem eller er på en god vei til å bygge det. Noe jeg håper jeg selv gleder meg masse til, når den dagen kommer!

Jeg bor nå, og har bodd veldig mye midlertidlig. I 2 år har jeg det og dette er min 3 år. Får jeg lov å si at jeg er litt lei av å bo smått med dyr leie, ikke ha alt jeg trenger, ikke ha et sted jeg føler for å kalle “hjem”? Jeg synes det selv. Jeg har bodd 4 steder de to siste årene… og det har blitt mye flytting og mye styr med ditt og datt.

Menmen, sånn er det. Mye av grunnen til det er fordi jeg har vært usikker om det er Lillehammer jeg hører hjemme, men nå har jeg funnet ut at det er det. Jeg trives kjempe mye her, og jeg begynner å få et nettverk som jeg aldri hadde i Lom. Jeg har jobb osv. Er enda veldig ung, men er jo lov å drømme, selvom man gjerne vil leve i drømmen nå.

Men jo! Når jeg leser de innleggene eller ser på videoer der andre viser hjemme sitt osv, må jeg si at jeg skjønner så utrolig godt hvorfor det blir kalt et drømmehjem! Det er så utrolig fint! Har et lite hjerte når det kommer til interiør også, så jeg får masse inspirasjon (selvom det bare må holde til Sims akkurat nå 😂). Kjenner jeg blir litt misunnelig og jeg gjerne kunne bodd der selv.

Jeg kan gjøre det jeg kan for nå, og vente. Så vil tiden vise, det vil det alltid.

Byeeee💖

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg