Dette vil jeg i sommer!

Okey, hvem gleder seg ikke til sommeren? Jeg selv er en sommer person, og alt blir liksom bedre når det er varmt ute og sol. Bare humøret mitt blir dobbelt så mye bedre og jeg er ikke lenger sur og grinete hehe. Vinteren er fin, ikke ta meg feil, men ingenting slår en god sommer dag der man kan være ute og kose seg med en is. Jeg liker å mimre litt tilbake til de varme dagene og legge litt planer til neste sommer. Forje sommer var egentlig litt trist med tanke på at jeg nesten bare satt hjemme, denne sommeren vil jeg gjøre noe med det. Jeg vil også skape gode minner!

Et bilde fra sommeren for å mimre litt ekstra tilbake, det er så fint i Farsund!

Sørlandssetenret: Hvert år reiser vi ned til sørlandet fordi vi har familie der nede. I fjor var vi også på Sørlandssenteret for første gang, noe jeg virkelig vil gjøre igjen! Det var seriøst en liten shoppinggale jentes drøm å være der, og denne gangen skal jeg spare opp penger sånn at jeg kan gå litt mer crazy…

Sørlandet: Som sagt reiser vi ned til hver år, men jeg vil gjøre litt mer. Ta flere bilder av stedene vi er på og blogga enda mer om dagene. Det var egentlig planene for i fjor også.. men dere har sikkert fått med dere at jeg var så og si helt nede i kjelleren og møtt veggen. Ikke denne sommeren, denne sommeren skal jeg være glad som det stråler hehe.

Grille masse mat: ingen mat slår, grillmat på en fin sommerdag. Også med iskaldt vann/brus vedsiden av med isbiter!

Kjøpe engangsgrill og grille i parken: Her i Lillehammer er det en park og jeg så at det var lov med engangsgriller. Asså så koselig! Ta med noen venner, kjøpe litt mat osv og sitte på et teppe og grille.. gleder meg!

Reise til oslo/trondheim (om corona tillater d): Jeg er virkelig en eventyrlysten menneske og vil reise og bli kjent med steder. Siden vi har corona nå, blir det å reise utomlands lagt litt i lommen. Men om det går vil jeg og Simen reise et sted for et par dager! Han er like eventyrlysten som meg, så hvorfor ikke?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg