Dette vil jeg gjøre i November

Nå er det allerede november, og vinteren kommer helt sikkert snart. Tenk at det er bare 2 måneder igjen av 2020. Selv synes tiden både har gått kjempe sakte og fort i perioder. Denne måneden har jeg også bursdag, og julen er rett rundt hjørne!

Fullføre 30 dager uten sukker- Det er jeg ferdig med den 20. November så bare 18 dager igjen. Nå har jeg også lyst til å være litt strengere igjen på hva jeg har i meg. Prøve å få i meg det kroppen trenger. Men jeg gleder meg mye igjen til å kunne kose meg med godteri!

Trene- I oktober har jeg ikke vært så flink når det kommer til trening, så i denne måneden blir d skjerpings. Om jeg skal begynne på treningssenter vet jeg ikke enda om jeg tørr hehe.. kanskje jeg kan få med meg noe å prøve en måned? Jeg får se, ellers blir det å jogge i snø og trene styrke hjemme.

Juleshopping- Både jeg og mamma vil bli tidlig ferdig med julegaver, og vil ta en dag der vi kjøper inn mye til jul. Vi har allerede begynt også hahah. Har en tanke på hva jeg skal gi til forskjellige så har kommet meg et lite stykke allerede.

Reise hjem til bursdagen min- Er så heldig å har bursdagen min på en lørdag i år, så jeg kan reise hjem og være hjemme hele dagen. Har ikke noen andre store planer enn det. Skal bake oreokake og kose meg med masse godt hehe.

Kjøpe julekalender- I år har jeg funnet ut at jeg kanskje ikke skal ha en sminkekalender da det er en stor sum på de og jeg vil heller bruke penger gode gaver til andre. Har bestilt meg en kalender fra dyrebeskyttelsen fordi jeg tenkte hvorfor ikke, det går til en god sak. Så her om dagen at det har kommet oreo kalender og jeg er kjempe glad i oreo så da blir det det i år. hehe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg