DETTE VIL JEG GJØRE I MARS

Allerde mars, og plutselig er sommerferie!

Øvelseskjøre

Jeg begynte ikke å øvelseskjøre før jeg nesten var 18. Fordi jeg har ikke følt meg klar før da, og stresser ikke så mye med det. Øvelsekjørte litt før snøen kom, og har ikke gjort det i vinter heller. Men nå er det jo både vinter- og påskeferie i mars, som gir meg nok tid til øvelseskjøre. Gjorde det faktisk i dag! Det gikk jo, hehe. Men øvelse gjør mester!

Åpne pakke fra russeserivce

Nå begynner russetiden å nærme seg! Og har allerede fått melding at pakken skal snart bli sendt ut, håper egentlig å få den denne uka men det tviler jeg på, fordi den ikke har blitt sendt enda, menmen. Den kommer jo! Gleder meg masse! Tenker kanskje å lage video der jeg åpner den sammen med dere, hva tenker dere om det??

Trene/gå tur

Jeg trener jo masse når jeg er på Lillehammer på treningssenter. Nå skal jeg være der nede i 3 uker før jeg reiser hjem til Lom igjen til påska. Så den tiden tenker jeg å trene 5-6 dager i uka (ikke siste uke siden jeg reiser hjem på fredagen). Men når jeg er her hjemme, har jeg ikke samme mulighet til å trene så da har jeg satt et mål å gå mist en tur om dagen, men blir fort to hehe. Har Buster her hjemme, og han sier ikke nei takk! En tur varer 30-60 min, spørs hvor jeg går. Det blir jo styrketrening hjemme også <3

3 siste uke i praksis

Herregud tenk at jeg bare har 3 uker igjen på praksis! Men jeg er utrolig takknemlig for at jeg fikk være der og hvor godt jeg har blitt tatt imot <3

Være mer med venner

Nå har jeg fri de helgene jeg skal være nede på Lillehammer, og da tar jeg sjansen med å være mer med vennene mine! Kanskje møte noen nye folk også? Vi får se!

YouTube og blogg

Nå skal jeg ha leiligheten for meg selv resten av skoleåret, og da kan jeg prøve å lage mer videoer til dere! Er noen jeg vil lage! også skal jeg tilbake til bloggen som jeg var for noen uker siden <3 Savner det stort!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg