Dette vil jeg gjøre i Mai!

Tenk at det allerde er mai! Sjukt å tenke på at russetiden starter og vi får sommerferie neste måned!

Feire russetiden- Det kommer ikke til å skje sånn kjempe mye, men litt blir det! Natt til 17 og 17 Mai! Gleder meg også til å bruke russedressen, det er snart!

Møte fler folk- Det er noe jeg vet jeg kommer til å gjøre, pga russetiden! Møtte en del natt til 1 mai, og jeg elsker å bli kjent med fler!

Spise for mye is- Nå er sommeren kommet, og jeg ELSKER is! Så kommer til å spise et par hehe…

Begynne å planlegge sommeren- Sommerferien er bare en måned unna, så jeg vil lage en liste på ting jeg vil gjøre! Så kanskje jeg deler det med dere? Dette blir også min siste sommer der jeg har fri mer enn 3 uker, så den skal nytes og jeg skal gjøre det beste ut av det!

Antrekk- Nå kan jeg snaaart begynne å bruke skjørt og kjoler igjen! Så da vil jeg dele de beste antrekkene mine med dere!

Trene- Vært veldig slapp med trening de to siste ukene, så nå er det å skjerpe seg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg