Dette skjer i påska!

i dag er jeg dessverre hjemme fra skolen. Har hatt vondt i hodet lenge, men i dag var det værre. Jeg sto opp i 9 tiden for å spise noe mat, men var ikke lenge etter jeg la meg igjen og da sov jeg til kl 13.

Men man kan ikke forvente så mye i disse dager. Nei jeg er ganske sikker på at jeg ikke har corona. Jeg skal bare ta hånd om meg selv i dag og håpe på at jeg blir bedre i hodet. Jeg tror egentlig at jeg har så vondt i hodet pga stess og bekymringer. Jeg har snakket om det før (forje innlegget) om hvordan jeg har det. Stresset har ikke dempa seg og bare blitt litt værre. Men nå skal har jeg også noe å glede meg til. Mamma spurte nemlig om jeg ville være med på Sverige tur i påska, og det sier jeg ikke nei takk til! Det hjelper mye å ha noe å glede seg til, ting blir lettere og dagene går litt fortere og tenker å lage en haul video etter det, jeg elske å lage og se på sånne videoer så da gleder jeg meg bare enda mer. Nå skal jeg spise litt mat og håper dere har en bedre dag enn meg, hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg